تاپ ثبت

ثبت شرکت در دبی

راهنمای جامع ثبت شرکت مجازی در دبی | شرایط، مراحل و هزینه ها

ثبت شرکت مجازی در دبی

در حال حاضر دبی به عنوان یکی از اصلی‌ترین شهر‌های امارات، یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاران، صاحبین کسب و کار و‌ایده‌پردازان به حساب می‌آید که بتوانند در جهت رشد و توسعه بیزینس‌شان در این شهر مشغول فعالیت شوند. قاعدتاً وجود یک شرکت مجازی برای هر کسب و کاری الزامی است و اگر قصد داشته باشید در دبی فعالیت کنید، نیاز است تا اقدامات لازم را در این جهت به عمل بیاورید. در این مطلب به بررسی کامل مزایا، مراحل، هزینه‌ها و فرایند ثبت شرکت مجازی در دبی می‌پردازیم.

مزایای ثبت شرکت مجازی در دبی

مزایای ثبت شرکت مجازی در دبی

ثبت شرکت در دبی می‌تواند مزایای فراوانی را برای سرمایه‌گذاران و کارآفرینان به همراه داشته باشد. شرکت مجازی به افراد این امکان را می‌دهد که بدون حضور فیزیکی و به صورت کاملاً مجازی، شرکت خود را راه‌اندازی و اداره کنند. این رویکرد می‌تواند به صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های کسب و کار شما کمک کرده و به راحتی از بازار بزرگ و پرسود این شهر بهره‌مند شوید. اخذ مجوز ثبت شرکت مجازی می‌تواند انتخابی مناسب برای فریلنسر‌ها هم باشد تا به این ترتیب، بدون نیاز به ویزا و اقامت، فعالیت‌های مجازی خود را در این شهر آغاز کنند.

کشور امارات با سیاست‌هایی که تعیین کرده، در زمینه تجارت به یکی از برترین کشور‌های دنیا تبدیل شده است. این کشور امروزه در دنیای تجارت به عنوان دومین کشور قدرتمند جهان شناخته می‌شود. در نتیجه سرمایه‌گذاری در آن می‌تواند سود‌های قابل توجهی برای افراد به همراه داشته باشد.

مزایای اصلی ثبت شرکت در دبی عبارتند از:

 

  • عدم نیاز به مدرک زبان
  • عدم نیاز به داشتن شرکت از قبل
  • عدم نیاز به داشتن کارمند بیمه‌ای
  • امکان اخذ اقامت برای همسر و فرزندان
  • برخورداری از حق تحصیل و بیمه سلامت
  • امکان انجام ۱۰ فعالیت مرتبط با یک مجوز
  • پروسه ثبت بسیار کوتاه و آسان

 

مجوز ثبت شرکت مجازی در دبی چیست؟

احتمالاً برایتان سؤال است که مجوز ثبت شرکت مجازی در دبی دقیقاً چیست؟ این مجوز دارای دستورالعمل‌های جدیدی است که به کارآفرینان این امکان رو می‌دهد تا بدون حضور حضور فیزیکی در این شهر، بتوانند شرکت‌شان را ثبت کنند. افرادی که موفق به گرفتن این مجوز می‌شوند، به راحتی می‌توانند یک کسب و کار در این شهر راه‌اندازی کنند و همه امور تجاری‌شان را از طریق آن مدیریت کنند. حتی کار‌های جزئی مانند امضاء اسناد هم به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد. جالب است بدانید که این نوع امضاء در کشور امارات کاملاً پذیرفته شده است.

شرایط ثبت شرکت در دبی

شرایط ثبت شرکت در دبی

قبل از اقدام به ثبت شرکت در دبی، باید به سه شرط اساسی توجه داشته باشید:

 

  • متقاضی مجوز مجازی نمی‌تواند مقیم امارات باشد
  • مالک شرکت باید تابع یکی از ۱۰۱ کشور تأیید شده امارات اعم از هند، ایالات متحده، پاکستان، روسیه، کانادا، چین، ژاپن و… باشد.
  • فعالیت‌های تجاری باید به بخش‌های مشخصی محدود شده باشند؛ از جمله خدمات چاپ و تبلیغات، مشاوره، برنامه‌نویسی رایانه و طراحی در زمینه‌های مد، داخلی، جواهرات و… .
  • صاحبان شرکت‌های مجازی نیز باید به یاد داشته باشند که شرکت‌های آن‌ها همچنان تحت قوانین مالیاتی شرکتی، درآمد فردی و اجتماعی کشور امارات قرار خواهند گرفت. اگر درآمد شرکت شما بیش از ۱۰۰ هزار دلار در سال باشد، مشمول مالیات بر ارزش افزوده ۵ درصدی (VAT) در امارات خواهید شد.
  • همچنین، لازم است توجه داشته باشید که مجوز شرکت مجازی دبی هیچ گونه تضمینی برای دسترسی فیزیکی به امارات را برای اعضای شرکت ایجاد نمی‌کند؛ حتی با دریافت ویزای تجاری، توریستی یا اقامتی. این قانون نیز برای افتتاح حساب بانکی تجاری در امارات هم در نظر گرفته می‌شود.

 

هزینه ثبت شرکت مجازی در دبی چقدر است؟

درخواست مجوز شرکت مجازی در دبی یکی از مقرون به صرفه‌ترین روش‌ها برای انجام فعالیت‌های تجاری در امارات است. هزینه مجوز کسب و کار مجازی در دبی به چندین بخش تقسیم می‌شود که به شرح زیر است:

 

  • ۲۰۰ درهم برای رزرو نام تجاری
  • ۶۸۰ درهم در سال برای مجوز مجازی
  • ۳۰۰ درهم برای شناسایی و اعتبارسنجی

مراحل ثبت شرکت در دبی

مراحل ثبت شرکت در دبی

برای ثبت یک شرکت مجازی در این شهر، شما باید به صورت آنلاین اقدام به ثبت نام کرده و درخواست خود را از طریق وب‌سایت www.vccdubai.ae ثبت کنید.

سپس باید طبق مراحل زیر پیش بروید:

  1. بررسی سوابق کاری شما توسط دولت امارات در بازه زمانی ۱ تا ۳۰ روز انجام می‌شود.

 

  1. این فرآیند با بازدید از سایت شناسایی و اعتبارسنجی (VFS Global) ادامه پیدا می‌کند.

 

  1. پس از ارائه درخواست، شما ملزم به پرداخت هزینه ثبت شرکت می‌شوید.

 

  1. پس از پرداخت مبلغ تعیین شده، با توجه به نوع شرکت، می‌توانید مجوز شرکت مجازی خود را دریافت نمایید.

 

دریافت خدمات و مشاوره رایگان ثبت شرکت مجازی در دبی

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان در زمینه ثبت شرکت مجازی در دبی می‌توانید با مجموعه ما تماس بگیرید. کارشناسان مجموعه آماده پاسخگویی به سؤالات و ابهامات و همچنین خدمات‌رسانی به شما در سطوح مختلف هستند. شما می‌توانید ۰ تا ۱۰۰ خدمات ثبت شرکت و برند در دبی و دیگر کشور‌های و شهر‌های شاخص جهان را از این مجموعه دریافت کنید. در نتیجه مشکلات و چالش‌هایتان در این مسیر به حداقل می‌رسد و می‌توانید با سرعت و دقت بیشتری به صورت کاملاً اصولی فرایند‌های مربوط به این مسیر را پیش ببرید و در نهایت هرچه سریع‌تر برای شروع فعالیت‌های تجاری‌تان، برنامه‌ریزی و اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیگر اخبار و مقالات